zannnna

Alla inlägg under november 2011

Av Sanna - 12 november 2011 21:59

Jag  H A T A R, H A T A R, H A T AR att hela min bild är förstörd som jag höll på med i typ en timme!

Detta kollaget som ni ser här nedan, redigerade jag sedan i picnik när det var klart. Jag lade till massa fin text och beskrivningar om bilderna och allting! När jag skulle spara det så försvann all text, PUTSVÄCK!!  

Nu är bara bilderna kvar!  Så nu får jag skriva en ful beskrivning av googlebilderna under collaget, när jag hade kämpat som jag gjorde! Men så här blir det!




Bild ett föreställer att jag var ute och sprang i förmiddags.  

Bild två, jag var och tittade och lärde på en teaterrepetition.

Bild tre, vi åkte till Alvesta.

Bild fyra, vi körde dunkgömme och då träffade man lite nytt folk.

Sedan såg vi på "Så mycket bättre".


// P A N N A N

Av Sanna - 11 november 2011 21:24

Idag har jag lärt mig att spela Mw3, thihi! Och det är ju några som kan hålla med om att jag var riktigt duktig... Fast ne... Men det var roligt! ;)

Har målat naglarna ikväll (och sett på Idol). Det blev vinrött med turkos överkant och silvrigt glitteröverdrag. Det ser lila ut (både på bilden och i verkligheten) men i själva verket är det vinrött. Ni kanske får en bättre bild ngn gång, detta är ju bara en dålig webkamerabild.


// P A N N A N ! : )

Av Sanna - 9 november 2011 18:48

 


// P A N N A N ! : )

Av Sanna - 9 november 2011 17:03

 


Ja, som ni ser sitter jag och Stina vid datorn just nu. Hahah,  vi ser ut som ankor XD


// P A N N A N !   

Av Sanna - 8 november 2011 20:44

Blir ett snabbt inlägg, waaah!  


Gjorde denna för ett tag sedan men har inte blivit att jag har lagt upp den. Typ bara webcambilder, för den är från skoldatorn! ;)


// P A N N A N ! : )

Av Sanna - 7 november 2011 19:56

Idag har jag varit ledig för att vi var i skolan en lördag när det var öppet hus!

Nu har jag ätit kvällsmat, efter att ha varit hos Hanna. Vi fick lite trevligt besök av Fanny, Ebba, Emma och Elvis. :)


 


Imorgon börjar skolan igen :/

Kommer att vara väldigt trött tror jag, vet inte vad jag ska ha på mig ens... Jaja, nu ska jag gå och duscha i alla fall.

Hejhej!!


// P A N N A N ! : )

Av Sanna - 6 november 2011 12:46

Igår så kom mormor och morfar på fika efter lunchen, så jag och Sofie bakade kladdkaka.

Jag fortsatte sedan att packa ner massa grejer i lådor och på kvällen var jag ute och sprang.


Idag har jag, mamma och Sofie varit på Ica och pantat burkar, vi fick hela 26kr! Nu ska jag fortsätta packa, snart är jag uppe i 4,5 lådor! Sedan ska jag se på en teaterövning och sen i kväll ska jag nog ut och springa.


// P A N N A N ! : )

Av Sanna - 4 november 2011 22:34

 

H&M

Tröja, armarna är mörkgröna men det syns inte så bra på bilden ;)



 

H&M

Svart mascara



 

JC

Vitt linne




 

GinaTricot

Grå pyamaströja, prickiga pyamasshorts



 

GinaTricot

Svarta tights



 

LagerHaus

Svart "dörrhängare"



 

LagerHaus

Pennvässare



Vi var i Helsingborg idag.

När vi hade shoppat så såg vi den nya TinTin i 3D på bio. Det var lite spännande! XD

När vi skulle gå in till bion så kom det två ambulanser, de bar ut en farbror på en bår, han hade ramlat i trapphuset. Tragiskt... Men han överlevde ju :)



// P A N N A N ! : )

MENY

bloglovin

Kategorier

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>
Follow me on Spotify

Senaste inläggen

Arkiv

Favvobloggar

Inspiration

                        






Ovido - Quiz & Flashcards