zannnna

Alla inlägg under november 2011

Av Sanna - 30 november 2011 21:27



// P A N N A N !  

Av Sanna - 29 november 2011 21:09

Igår hade jag ju ont i halsen, kände mig till och med lite sjuk på kvällen. Alltså blev det ingen träning eller idrott i skolan för mig idag.

I eftermiddag har jag inte gjort så mycket, fastnade framför en film som gick på fyran (en typisk sådan film som jag brukar gilla). Den slutade klockan 18.00 Sedan efter det räknade jag matte, övade engelska och såg på "Äntligen hemma". Det har precis slutat nu.


Filmen:


Annars är det inget nytt... Jag ska inte lägga mig för sent idag! Känner verkligen att jag behöver sova. Skönt med sovmorgon på torsdag också.


// P A N N A N ! : D

Av Sanna - 28 november 2011 21:04

Var inte och tränade idag, har ont i halsen.  

Jag, pappa och Sofie har uträttat ärenden på stan. 

Men nu ska jag förhöra mig själv en sista gång på spanskan.


 

Har ingen bild att bjuda på, så google räddade mig nu igen.



// P A N N A N ! : )

Av Sanna - 27 november 2011 10:42

Detta är vad jag, Marie, Sofie och André åstadkom igår medan pappa var sjuk.


Lussekatter:

     


Pepparkakor:

 


Två formar julgodis:

   


Detta är ett litet pyssel som jag, Sofie och André också gjorde:


 


Det där som jag och mamma skulle göra gjorde vi inte igår för det hade blivit ett missförstånd och så var det någon som var sjuk. Men vi ska åka dit på fredag i stället, och då får ni veta vad vi ska göra. ;)


Idag är det första advent!

   


// P A N N A N !   


Av Sanna - 26 november 2011 11:28

Hejsan! Igår var vi nere på stan och kollade på mobil med mera... Sedan stack vi till Kronoskogen och sprang en runda, och efter det fick vi lite besök.


Idag så kommer mamma och hämtar mig vid halv ett, en timme till. Vad vi ska göra får ni veta sedan.

Men sen lite senare när jag är tillbaka så ska vi baka lussekatter!



// P A N N A N ! : )

Av Sanna - 24 november 2011 20:37

 
Av Sanna - 23 november 2011 20:27

Idag har det inte hänt så mycket. Just nu är det reklampaus i "Bonde söker fru". Det är faktiskt lite spännande.

Jag har tänkt på hur fort allt går, snart har vi redan gått halva sjuan och på söndag är det 1:a advent. Det är annorlunda att det inte har blivit kallt ännu, vid denna tiden förra året var det snö ute! Hoppas att det blir snö till julafton iaf!






Sökte efter lite bilder på google för jag tyckte att inlägget var lite tråkigt. ;)



// P A N N A N ! : )



Ps. Sen börjar "Berg flyttar in". Ds.

Av Sanna - 22 november 2011 20:09

I eftermiddag har jag räknat matte, räknat matte och räknat matte! Okej kanske inte bara, jag har haft utvecklingssamtal också och det gick helt ok! Jag har med haft lite sällskap av Ester efter skolan.

Men nu har jag krypit ner i soffan med en filt och datorn i knät, och ser på "Äntligen hemma".


Förresten vi hade inget prov idag, läraren var hemma med sjukt barn så det ska vi ha nästa vecka. Lite snopet... När man har pluggat på ett prov så tycker jag att det är skönt att ha skrivit det. Men nu ska man behöva tänka på det en vecka till.


 

En bild som jag har laddat upp innan, men det är inte säkert att ni känner igen den för det var ganska länge sedan jag laddade upp den.


// P A N N A N ! : )

MENY

bloglovin

Kategorier

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>
Follow me on Spotify

Senaste inläggen

Arkiv

Favvobloggar

Inspiration

                        






Skapa flashcards