zannnna

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Sanna - 15 november 2011 20:57

Jag har ju inga "kategorier" i menyspalten på min blogg, där man kan klicka på tex. "kakbak", "tecknat", "outfits", "bildbomb" m.m Däremot har jag en sökruta, där man kan söka på allt från "novell" till "kladdkaka" till "naglar". Om du söker på tex "kladdkaka" så får du upp alla inlägg där jag har nämt ordet "kladdkaka", och så är det bara att klicka på det inlägget du tänkte på.


För övrigt idag så har vi haft So, språk, matte och idrott. På So:n spelade vi lite teater om hur det går till i en rättsal. Vi har fått en ny i vår klass, kom igår men var inte där idag. Tror att han kommer imorgon.


Det var ingen träning idag, var istället ute och sprang en runda själv. Jag räknade till att det var 6 st lampor som jag sprang förbi som inte funkade. Det är ganska många!


Ja, nu för en gångs skull fick jag till ett lite längre inlägg. Men vi ses! Imon ska jag på teatergenrep. (Y)


 

Bild: Sanna:)



// P A N N A N ! : D


MENY

bloglovin

Kategorier

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>
Follow me on Spotify

Senaste inläggen

Arkiv

Favvobloggar

Inspiration

                        






Ovido - Quiz & Flashcards