zannnna

Alla inlägg under juli 2011

Av Sanna - 31 juli 2011 20:45

Vi åkte på måndagen, alltså fick jag igenom mitt förslag! Tisdag, onsdag så var det jättevarmt och torsdag, fredag så regnade det. 

Så vi har gått till Blanksjön och badat, sprungit runt Salsjön och sen badat i den, hoppat stuttsmatta, spelat badminton... Och när det regnade så var vi ute med bikini och så sprang vi i vattenslangen. Alltså har det varit en rolig vecka.

På lördag morgon så åkte vi från Bommerstorp till Hässleholm och tävlade i friidrott och nu är det söndag!

Idag har vi varit ute med båten och badat. Här är en fin bild:

 

Av Sanna - 24 juli 2011 21:51

Min dag idag har sett ut så att på förmiddagen så målade jag mina naglar i massa roliga färger :P

Sen efter lunchen så cyklade jag och mamma ner på stan och hyrde en film och köpte jordgubbar.

Sen såg vi på filmen som heter "Tusen gånger starkare" (det var den vi hyrde). Här nedanför kan du se trailen, och jag tycker verkligen att du ska se filmen för den var jättebra!


Sen så var jag ute och sprang och efter det så gjorde vi chokladdoppade jordgubbar för att vi har bott på Bandyvägen i exakt 5 år nu. Så här fina och goda blev de:

   Så här såg de ut i boken:   Eftersom att det blev choklad över så gjorde vi rispuffschoklad också:  

Imorgon (hoppas jag, annars blir det på tisdag) så ska vi åka till Bommerstorp. Sen är vi där till på lördag morgon, då åker vi till Hässleholm och tävlar. Så jag kommer förmodligen inte att blogga på hela nästa vecka.


Tycker verkligen att du ska se filmen "Tusen gånger starkare", här får du dig ett hum om vad den handlar om:

Av Sanna - 23 juli 2011 22:30

På en sekund så var hela trädgården vattenfull, om man tittade ut genom fönstret så kunde man se solen lysa mellan träden samtidigt som man hörde regnet smattra mot rutorna.

Jag gick ut och filmade, för det liknade en tropisk regnskog! Hoppas jag kunde fånga det lite på film, för på bild så syntes inte regnet och det var ju det och solen som var själva grejen! 

Om du tittar på filmen så stäng inte av när det "hoppiga" kommer för efter det så ser man det på det bästa sättet.



 

   

Av Sanna - 23 juli 2011 12:11

Idag klockan tre så kommer det några gäster till oss så mamma har bakat smulpaj med blåbär, hallon och vinbär:

 

Jag och Sofie har bakat kladdkaka och plockat blommor:

  

 

Det är vad som ska hända idag.

Igårkväll efter att jag hade bloggat så cyklade jag, mamma och Sofie till Kronoskogen. Jag och Sofie sprang stolpar och mamma gick och sprang lite. Det var väldigt klibbigt väder men ändå skönt att träna.

Av Sanna - 22 juli 2011 15:47

Försöker lära mig texten utantill, som en kul grej!

Och jag längtar tills på tisdag för då ska vi åka till Bommerstorp! Men jag ska tjata på pappa att vi kan åka på måndag eftermiddag istället! Hoppas det går igenom!         

Av Sanna - 22 juli 2011 11:45


Jag tog lite gamla bilder och redigerade, resultatet ser du ovan!

Blev faktiskt ganska nöjd, tycker att det är en väldigt rolig bild.

Av Sanna - 21 juli 2011 21:46

Idag åkte vi hem från stugan, för det var inte så fint väder längre.

Vi var på Hööks på vägen hem. Fick ett par nya ridbyxor och ett par goa vintervantar. Ja, så idag har det inte hänt något mer som är värt att berätta!

I stugan gjorde vi inte så mycket och när vi kom hem så gjorde vi inte så mycket heller!


Bild från havet (stugan) 2008

 

Av Sanna - 20 juli 2011 21:21

 

Idag åkte vi till vår stuga. Så vi var också i Båstad, det är bilder där ifrån som du ser ovan. Båstad är en riktig sommarstad!

Sen var vi ute och sprang på stranden. Stugan ligger precis vid havet så det är bara att springa ner dit! Mysigt! Förresten så regnar det hemma och här är det fint! Haha!! :P 

MENY

bloglovin

Kategorier

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>
Follow me on Spotify

Senaste inläggen

Arkiv

Favvobloggar

Inspiration

                        






Skapa flashcards