zannnna

Alla inlägg under september 2011

:)

Av Sanna - 29 september 2011 21:23

Hejsan svejsan! Idag har jag varit i stallet, som alla andra torsdagar. Vi red i paddoken för en gångs skull. (Y)

Har sett på Idol.

Av Sanna - 28 september 2011 19:35

Studiedag idag jah! Har varit och bakat hos mormor:

     

De två översta bilderna är innan de har varit i ugnen och den nedersta när de är färdiga. Det blev 75 kakor, om man räknar med de bruna till höger också.


Kvällen har jag tillbringat med mina läxböcker, ska fortsätta med det nu när jag har ätit kvällsmat. Mamma har gjort pannkakor. Läxorna är mest matte, engelska och spanska, de tråkigaste ämnen jag vet!


// P A N N A N ! ! : ) 

Av Sanna - 27 september 2011 21:24

Mina gympaskor var förstora, upptäckte jag. Men det struntade jag i för ett tag. Idag kom det fram att det egentligen var pappas skor! Vi köpte lika dana samtidigt, fast i olika färger. Alltså har jag lyckats ta fel skor första gången vi skulle ha idrott i skolan den här terminen, och sedan har jag använt dem! Inte konstigt att de kändes förstora. Jag kunde böja hela framkanten på skon uppåt, för där fanns ju inga tår! Hhumm... Vad ska man säga om det här? K L A N T !!


 


Imorgon är det studiedag. Gött!!


// P A N N A N ! ! : )

Av Sanna - 25 september 2011 20:39

   Tecknade från min Tekna djur-bok.


   Gjorde läxor.


   Var ute och sprang i det fina vädret.


   Duschade.


   Mamma bakade sockerkaka...


   ... Och Sofie bakade muffins.


Av Sanna - 24 september 2011 18:31

Idag har jag varit med Hanna. Var nere på stan lite. Köpte ett par gosiga, svarta vantar och ett par svarta, smala byxor med dragkedja där bak, på Vero Moda. Och så köpte jag två stompfar på Bokia (fast så heter det ju inte längre). Jag skulle också köpt 4B- och 6B-blyertspennor, men det fanns inte. Inte heller fanns det någon bild på mina byxor på Veromoda.com, men jag hittade en bild på en stompf på google.  

// P A N N A N


Ps. Fick ett skärp med :)

Av Sanna - 23 september 2011 20:58

De bloggar som jag följer är inte lika bra uppdaterade nu när skolan har börjat. Lika så min kanske. Men denna helgen så har jag funderat på att ändra design och lite sådant där. Kanske skriva lite på "Timglaset" också. Kanske ska jag fixa ett tidsinställt inlägg till varje vardag, på helgen... Aa, vi får se. Men ska iaf fixa lite grann nu i helgen. Fast hoppas inte för mkt. Haha! :)

Har sett på ett inspelat avsnitt av Hawaii five-0 precis. Det är faktiskt riktigt bra.

 

Av Sanna - 22 september 2011 20:57

Igår fick vi våra skoldatorer och idag fick jag mig en dusch när jag cyklade till skolan efter sovmorgonen. På allvar alltså, några trodde att vi hade haft jympa. 

  

Av Sanna - 19 september 2011 20:21

       

Sökte efter bilder på google, ritade av dem, och ändrade lite.

Nu ska jag återgå till Idol. : )

MENY

bloglovin

Kategorier

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2011 >>>
Follow me on Spotify

Senaste inläggen

Arkiv

Favvobloggar

Inspiration

                        






Skapa flashcards