zannnna

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sanna - 29 augusti 2011 21:04

En måndag, skola... Ja, och typ inget mer. Lite snabbhetsträning.

20.00 på 4:an var det Robinson, det var precis slut nu. Kul program som även i år följs av oss ;)

Av Sanna - 28 augusti 2011 20:30

Igår var vi iväg i Strömsnäsbruk och sprang Festivalloppet - 4,8 km för mig och pappa och 1,5 km för Sofie. Sofia var också med och sprang 4,8 km! Roligt!


Kvällen: Magnus bakade sockerkaka med choklad på och jag bakade drömmar "utan luft". Ja, jag hade inget hjortronsalt i så de gäste inte och det blev alltså inga hål/ingen luft i som det brukar vara i drömmar... Om du förstår vad jag menar? ;P


     

Av Sanna - 28 augusti 2011 17:50

Att blogga är något som männsikan har kommit på för att man ska underhålla sig, liksom många andra saker. Därför ska man bara blogga när man har tid och lust. Det ska inte kännas som något påhäng.

Med denna lilla dikten vill jag komma till att jag kanske inte bloggar lika mycket nu när skolan har börjat. Men jag kommer att blogga ganska ofta ändå, för det är ju trots allt roligt. :)


 

Först lekte jag, mamma å Sofie med kameran, sedan lekte jag med bilden :P

Av Sanna - 25 augusti 2011 20:47

Haj! Idag så hade vi håltimme på morgonen så skolan började klockan kvart i tio! Superskönt!

Första ridlektionen idag efter sommarlovet. Det var kul, hade en stor häst som kallas för Karro.


Jag chansar på att Magnus har tagit denna bilden med sin systemkamera, jag hittade den i datorn.


 

Chao!

Av Sanna - 24 augusti 2011 21:05

Idag har vi haft fysik, det var väligt roligt för vi hade en så bra lärare.

På eftermiddagen så var det meningen att jag skulle följa med Sofie till stallet, men jag hade inte lust, ska ändå rida imon.


Googlebild (fin, men har inte alls med texten att göra).

Av Sanna - 23 augusti 2011 21:34

Efter skolan Ester och friidrottsträning. Jag sprang 5,2 km i Kronoskogen (tävling 4,8 km på lördag).

Jag har skapat en omröstning som du hittar i menyspalten till vänster, och jag hoppas att alla kryssar i för det är bara JA eller NEJ. :)


 

Av Sanna - 22 augusti 2011 21:22

Idag var det första dagen i skolan efter sommarlovet. Skolan var skitnice, klassen var sådär men bättre än jag trodde. Det är kul med skåp och allt sådant också!


Dagen började med invigning av skolan, men vår klass stod så långt bak så vi hörde inte ett ord av vad rektorn sa. Vi bjöds på tårta, men jag ville inte ha ngt för det är inte så gott och äta på morgonen när man nästan precis har borstat tänderna. Men det blev jättemycket över så de serverade tårta i catéterian hela dagen. Jag och Ester delade på en bit efter lunch. Har inte så mkt mer att säga om skolan just nu, vi får väl se hur det blir. Vi ska köra igång med det riktiga schemat och läxor å allting imorgon.


Förresten vi har typ håltimme på torsdagsmorgnar, så skolan börjar inte förren kvart i tio. VARJE torsdag!!


Googlebild 

Av Sanna - 21 augusti 2011 22:08

Designen ändrad, innan såg den ut så här:


   

MENY

bloglovin

Kategorier

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>
Follow me on Spotify

Senaste inläggen

Arkiv

Favvobloggar

Inspiration

                        






Skapa flashcards