zannnna

Alla inlägg under oktober 2011

Av Sanna - 30 oktober 2011 14:57




// P A N N A N ! ; )  

Av Sanna - 30 oktober 2011 09:37

Jobbigt när man inte vet  vad man ska skriva om...

Jo, här kommer den fina bilden på mig, Hanna och Stina sen i fredags.

 


/ Persson

Av Sanna - 29 oktober 2011 20:52

Ser på tv, har ätit god kassler till kvällsmat med ris.

Rubriken kom till för att vi var ute och gick innan.


// P A N N A N ! ; )

Av Sanna - 29 oktober 2011 16:53

Det var KUL på Metz igår jah!! Idag har jag fått en ny jacka och nya löparskor, vi kollade oxå på mobiler.

Nu är jag i Alvesta och vet inte vad vi ska hitta på.

 


Det var ju Hanna, jag och Sina som hade "förfest" igår. HAHAH!! :D


/ P A N N A N ! : D

Av Sanna - 28 oktober 2011 19:19

Ska på Metz i kväll, jag, Hanna, Elin G, Karro och Matilda ska mötas hos Stina sedan ska vi gå dit tillsammans.


/ P A N N A N ! : )

Av Sanna - 26 oktober 2011 20:25

När jag kom hem idag så blandade jag apelsinsaft och lade i isbitar, det var gott, var nämligen törstig.

Idag var det kulturdag, det är det imorgon med. Idag på morgonen så såg alla sjuor på filmen "Tusen gånger starkare". Sedan var det rast, efter det så målade vi som Andy Warhol. Sedan var det lunch och efter det så lärde Annelis Johansson oss en dans, det var ROLIGT! Sen var det rast och efter det diskuterade vi filmen som vi såg på morgonen.

Detta är en bild som jag har ritat på bilden en gång. (Hade ingen angående ämnet att komma med.)

 


Ps. Var i stallet idag och kollade på Sofie. Ds.

Av Sanna - 25 oktober 2011 20:47

Matteprov idag, gick bra.

Nu har vi inte några mer läxor på hela veckan och sedan är det höstlov, äntligen tid till något annat! ;D

Var och tränade idag, vi körde först grenar och sedan massa intervaller.

             


Bilder jag tog på rönnen i vår trädgård igår.


// P A N N A N ! : )

Av Sanna - 24 oktober 2011 12:14

Kalas för farmor i helgen, träffade kusiner! Trevligt!

Idag och imon blir det träning, och höstlovet fullbokat! ;)


       


// P A N N A N ! : )

MENY

bloglovin

Kategorier

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>
Follow me on Spotify

Senaste inläggen

Arkiv

Favvobloggar

Inspiration

                        






Skapa flashcards