zannnna

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Sanna - 7 oktober 2011 20:05

Hejsan, idag har jag varit hos Hanna med Hanna och Stina. Nu ska jag försöka skriva ett lite längre inlägg om vad jag har gjort idag. Två trevliga läsare har nämligen tyckt att jag ska skriva lite mer igen. Problemet är att jag inte har så mycket att skriva om just nu. Det händer ungefär samma saker varje dag...


Egentligen skulle jag ha stuckit ut och sprungit en runda idag, men så blev det inte för när jag kom hem så skulle vi äta kotletter och potatis, och så hade mamma bakat bärpaj. Då bytte jag från mina nya svarta byxor till mjukisstyle. Löpning får jag ägna mig åt imon efter skolan! Ja, vi ska gå i skolan imorgon! Det är typ någon sorts invigning och så får vi vara lediga måndagen efter höstlovet istället. Men jag har ingen lust att gå dit imon.


Nu ser vi på Idol, och Alexander Bard har på sig en grå krage och svarta handskar, Idolhotellt är skitlyxigt och André Zuniga ska nu sjunga the Lazy song av Bruno Mars, och den låten är goodiegoodie. 

Fick ju till ett hyfsat långt inlägg här då,

ses!



// P A N N A N ! : )

Av Sanna - 7 oktober 2011 16:48

Har hjälpt Hanna och Stina med deras nya blogg, besök den gärna:

http://pingvinerna.bloggplatsen.se/


 

MENY

bloglovin

Kategorier

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>
Follow me on Spotify

Senaste inläggen

Arkiv

Favvobloggar

Inspiration

                        






Ovido - Quiz & Flashcards