zannnna

Alla inlägg under mars 2012

Av Sanna - 12 mars 2012 22:48

På videobloggen sa jag att det skulle komma cupcakesbilder och en planering för veckan. Men så blev det inte, för bara en stund efter att jag hade sagt det så åkte vi och kollade på converse och sen skulle jag träna. Jag ber om ursäkt för detta och önskar er därmed god natt! :)

Av Sanna - 12 mars 2012 16:28

Hihi.. Varför alltid så ful stillbild?


 


Appropå ingenting så har jag nytt tema på Google Chrome! ^^

   

Av Sanna - 11 mars 2012 21:17

Min dag idag har jag tillbringat med mina läxor, jag har också varit ute och sprungit en runda i det för en gångs skull fina vårvädret. Just nu håller jag på med en film till So-redovisningen, det går bra och jag är nästan klar. Kanske lägger upp den på bloggen.

Ursäkta för dålig uppdatering idag förresten, men imorgon kommer det lite cupcakesbilder!


Här har ni en cool dansvideo att titta på:


 

Av Sanna - 11 mars 2012 11:47

Besök Amandas blogg: http://finastecheeyen.bloggplatsen.se/ :)


 


   

Av Sanna - 10 mars 2012 12:43

Hej! Det var väldigt kul på Metz igår. Jag tog inga bilder själv, så har därför inga att lägga upp just nu, Jenny eller Hanna får skicka några till mig sedan.

I eftermiddag så kommer mammas jobbarkompis Hanna på fika, så jag ska baka lite. Och ikväll så kommer min kompis Hanna hit. Så det blir Hanna två gånger om! ;)


   

Av Sanna - 9 mars 2012 16:26

Hejsvej! Nu är Hanna här hos mig och sedan ska vi till henne och jag ska få lite tacos där! Mumsigt! Sedan kommer Julia och Jenny och vi ska vidare till Metz, fast det är inte säkert att Hanna ska med, tyvärr. Men som ni förstår så kanske det inte blir så bra uppdatering ikväll.


 


 

Av Sanna - 8 mars 2012 21:02

Idag var jag  ju och red, det var sista gången med Candyman och vi hoppade. Han var väldigt pigg men det gick bra, det gäller bara att hänga med. ;)


   

Av Sanna - 8 mars 2012 15:43

Jag åt ett väldigt gott mellanmål idag. När jag flyttar hemifrån så måste jag köpa en brödrost eller toastmaskin!

   

MENY

bloglovin

Kategorier

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>
Follow me on Spotify

Senaste inläggen

Arkiv

Favvobloggar

Inspiration

                        






Skapa flashcards