zannnna

Alla inlägg under december 2011

Av Sanna - 4 december 2011 22:03

   

Ischoklad


 

Har packat klart!


 

Här sitter jag i mitt tomma rum! ;)


Idag har vi varit på paketinslagning, och så var vi och fikade hos Magnus föreldrar för Inger fyller år. Kan berätta mer om paketinslagning imon, och så har jag en till sak att berätta.

NattiNatti!


// P A N N A N ! : D

Av Sanna - 3 december 2011 21:38



// P A N N A N ! : D  

Av Sanna - 3 december 2011 20:41


Naglar jag målade i går kväll.

Klicka på bilden för att se den större, lättare att läsa då? ;)


// P A N N A N ! : )

Av Sanna - 3 december 2011 18:58

 


Där var jag igår. Mamma fixade naglar, och i min ansiktsbehandling ingick det som står i bilden. Det var en timmes behandling och det gjorde lite ont när hon höll på och tryckte ut och så, men massagen och peelingen var skön.

Hon hade en ångmaskin som sprutade varm ånga, så att porerna skulle öppna sig. När den sprutade så kändes det också som att jag inte var lika hostig och täppt i näsan längre (jag är förkyld). 

Men nu känner jag mig i alla fall jätteren, det behövdes verkligen.


// P A N N A N ! : )



Deras hemsida:

http://www.sawadeekha.se/Sawadee_Kha_Massage/Hem.html

Av Sanna - 1 december 2011 17:14

Nu har jag skapat en ny omröstning. Detta är resultatet av den förra.





Detta är den nya omröstningen, för att rösta här får du titta i menyspalten och trycka i ditt svar.


    

  

// P A N N A N ! 



PS. Klicka för att se en cool grej, och klicka sedan vidare för att se mer.

http://www.youtube.com/watch?v=PIQl6ygRqhw

(En flicka som är sju år och har gjort tre album.)


Klockan kvart i sju är det julkalendern! Ds.

Av Sanna - 1 december 2011 13:06

Idag är jag också hemma, men det känns mycket bättre än igår. Har inte ens tagit en alvedon ännu. Så imon går jag till skolan igen, fast jag är inte med på idrotten, är fortfarande förkyld och har ont i halsen.

Idag så blir det mest att vila, tog en dusch innan, det behövdes verkligen. Jag duschade liksom av mig sjukdomen. 

Synd att jag inte kan rida i eftermiddag, hade verkligen sett fram emot att hoppa Hedda. Vi hoppar bara var fjärde gång och hoppa är det roligaste! Sen ville jag hoppa med just Hedda också eftersom att det var så länge sedan. Men vi får väl se vilken häst jag får nästa gång, det är nämligen alltid hästbyte efter hoppningen för då har man haft samma häst fyra gånger. 


// P A N N A N !     

MENY

bloglovin

Kategorier

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>
Follow me on Spotify

Senaste inläggen

Arkiv

Favvobloggar

Inspiration

                        






Ovido - Quiz & Flashcards