zannnna

Alla inlägg under december 2011

Av Sanna - 18 december 2011 20:40



Detta är vad jag ska göra nu kommande vecka. Kommer endast att bli roligheter, förutom Kemiprovet imon förstås.

Idag var jag, mamma och Sofie nere på stan som sagt. Köpte lite kläder som jag ska få i julklapp. Vi köpte också en gran som vi klädde när vi kom hem. Det blev ett färgtema på den, silvrigt, svart, blått, vit och lite guldigt. Kanske kommer en bild ngn gång.


// P A N N A N !     

Av Sanna - 18 december 2011 10:25

Igår julpyntade vi och klädde granen.

             

Lite juldukar och såndant kom också fram.


Idag är det fjärde advent och det snöar! Bra va? Fast det dumma är att det sägs att det ska töa bort imon igen, så det blir en grön jul i alla fall. Men man kan ju fortfarande hoppas. Nu ska jag snart cykla till mamma, och vi ska förmodligen ner på stan och fixa lite ärenden, sedan måste jag plugga till PROV som vi har på måndag!


// P A N N A N ! : ) 

Av Sanna - 16 december 2011 20:42

Vi hade ingen ost hemma och inga flingor, eller ngt sådant. Pappa var nämligen och handlade just i denna stund. Då kom jag på en genialisk idé. Att jag kunde ta den rivna osten som blev över från tacosen. Så jag bredde två mackor, la på en kalkonbit på varje, sedan strödde jag den rivna osten över, och tog lite basilka på med. Efter det skjuts in i mikron på full effekt!


 

// P A N N A N ! ^^

Av Sanna - 15 december 2011 21:10


Var i stallet idag, pappa var med och tog lite bilder. Här är en av de finaste, som jag sedan redigerade lite.

Amigo är det på bilden, inte så stor men ändå ganska lagom storlek, och rolig att rida. Kan vara ganska stark ibland bara.


 

Och en bild från weheartit, tyckte att den passade in.


// P A N N A N ! : )

Av Sanna - 14 december 2011 16:46

Nu är jag med två småå vänner, Hanna och Stina. Nej, de är stoora, och vi har det rooligt!

Jag hade ju bestämt mig för vilket skal jag ville ha, men nu är det sluutsåålt! Typ alla skal är slutsålda, så kanske får vänta med att beställa till efter jul!

Har i alla fall beställt mössan jag ville ha:


Har ritat i skolan, så nu blir det lite juulstämning!

 


// P A N N A N ! : )  

Av Sanna - 13 december 2011 16:39

Halloj! Cyklade hem i  R E G N  idag, inte trevligt. Men när jag väl var hemma tog jag ett gott mellanmål, som bland annat innehöll varm oboy.

Nu sitter jag vid datorn lite, lyssnar på Spotify m.m Tycker att det är lite mysigt nu när mörkret sänker sig... Fast det är redan bäcksvart märkte jag nu när jag tittade ut genom fönstret. 


I alla fall, har hittat en sådan mössa jag vill ha, här:

http://www.manky.se/


Och så var det någon som undrade var jag hittat mitt skal, och det har jag gjort här:

http://www.skal-man.se/




Bild hittad på http://weheartit.com/. Tyckte att den passade till regnvädret.   


// P A N N A N ! : ) 

Av Sanna - 12 december 2011 20:35

Tjenare! Idag har jag varit med min käre kompis Stina! Tumme upp!

Och så finns det ju alltid en tumme ner, och det är att vi har matteprov imon så jag har pluggat.

Är inte riktigt på humör just nu, så det blir ett ganska kort inlägg! Måste lägga mig sen.

Förresten jag har en överrakning angående bloggen, men den avslöjas inte förrän den 21/12, sista dagen i skolan.


Jag har bestämt mig för skal! D E T T A !

   


// P A N N A N ! : )

Av Sanna - 11 december 2011 16:25

MENY

bloglovin

Kategorier

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>
Follow me on Spotify

Senaste inläggen

Arkiv

Favvobloggar

Inspiration

                        






Ovido - Quiz & Flashcards