zannnna

Alla inlägg under januari 2012

Av Sanna - 9 januari 2012 22:40

God natt allihopa! Nu har jag ätit och duschat efter träningen. Ses!

Av Sanna - 9 januari 2012 18:09

Hejsan! Klockan sju ska jag på träning så jag hinner inte blogga från datorn idag. Det dumma med mobilbloggning är att man inte kan lägga upp några bilder. Men iaf, jag har tagit mig igenom första dagen i skolan! Kanske gör ett inlägg när jag kommer hem från träningen. Ses!

Av Sanna - 8 januari 2012 21:35

Hejsan! Som ni kanske har märkt så har jag fixat lite på bloggen.

Headern bland annat:

 




I menyspalten har jag lagt in en klocka och skrivit lite mer om mig själv:


 



Sedan lade jag in den där lilla "bubblan" om att man ska gilla bloggen på facebook:


 



Jag har avslutat omröstningen, och resultatet blev så här:



Solsemester vann ganska överlägset, sedan kom skidsemester. 


Nu har jag precis duschat och målat naglarna, så jag är redo för morgondagen! Fast på sett och vis inte, för jag kommer inte att orka gå upp på morgonen. Pappa väckte mig klockan nio idag så att det inte skulle bli ett jättestort "hopp" i tiderna, men då somnade jag ju såklart om.

För övrigt idag har jag inte gjort så mycket. Jag var ute och sprang innan, kände att det behövdes. 

Ses!


 

Av Sanna - 7 januari 2012 19:15

Idag har vi gjort cupcakes. Vi gjorde två olika smetar (det är en smet på ena brickan, och en annan på den andra). Sedan dekorerade vi alla på olika vis. Här nere har du några olika "sorter".


    

 

Av Sanna - 6 januari 2012 16:29

Den här filmen såg jag på 4:an i förmiddags. Den var ganska speciell, (ganska gammal också) men bra. 

     


Nu har vi precis varit ute och gått, i det "råa" vädret. Det börjar faktiskt bli ganska kyligt nu, och det är lite, lite snö här och var. Innan så var det ju väldigt varmt om man jämför med de två förra åren, då var det ju snööversvämning. :O

Av Sanna - 6 januari 2012 12:14

Hejsan! Jag skulle förresten berätta varför jag var hos doktorn. Det var sådan här "koll". Jag har ju varit förkyld väldigt länge. Jag fick blåsa i en grej, men jag hade inte astma som tur var. Och så tog jag pricktest, och jag var bara allergisk mot katt och timotej. Innan var jag allergisk mot häst också, men det har jag blivit av med, bra va?! Fast i stallet finns det både timotej och katt, så därför är jag mer känslig för att bli förkyld... tydligen... enkelt förklarat ;P


Förresten skolan börjar på måndag. Blö! 

 


 

Av Sanna - 5 januari 2012 21:07

 


 

Av Sanna - 4 januari 2012 23:16

Hej! Jag ville bara tala om att jag lever och så. Jag har inte hunnit blogga från datorn idag. Även om jag inte har gjort så mycket, jag har varit hos doktorn och varit med Sofia. Men mer om det imon! Ses och god natt!

MENY

bloglovin

Kategorier

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>
Follow me on Spotify

Senaste inläggen

Arkiv

Favvobloggar

Inspiration

                        






Ovido - Quiz & Flashcards