zannnna

Alla inlägg under januari 2012

Av Sanna - 15 januari 2012 16:13

 



Idag har vi haft lite besök som jag sa igår.

Nu gör jag massa läxor, så ska fortsätta med det.


Vad jag har kommit på att jag ska önska mig i födelsedagspresent :P



   

Av Sanna - 14 januari 2012 23:07

Mamma och Sofie har bakat muffins som vi ska ha imon, när vi ska få lite besök.


   



Sedan på kvällen gjorde Magnus semlor. Han blev sugen på det, egentligen ska man ju inte äta semlor nu. 


 



Men slut på onyttigheter... Idag har jag inte gjort så mkt. Men jag var ute och sprang i solskenet i förmiddags.


Klockan 21.00 började "Harry Potter och dödsrelikerna del 1" på Canal+ first. Så det ser vi på och nu är den snart slut. 



   

Av Sanna - 14 januari 2012 11:55

 


Grattis på födelsedagen kusinvitamin!

Sofias blogg: http://mini-fiaa.bloggplatsen.se/


 

Av Sanna - 13 januari 2012 20:51

Titta vad jag, Stina, Elin Germundsson och Hanna har hittat på fredagen den trettonde. Appropå att det är den trettonde idag, så har det faktiskt inte hänt ngt hemskt... ännu.


       



Lite sent påtänkt kanske men jag har ju faktiskt inte lagt upp någon bild på efter att jag har slingat håret. Men här har ni i alla fall, en "före" och en "efter".




Två förslagskommentarer till, och det här med saga, jag har ju inte skrivit klart "Timglaset" ännu. 

  


  

 

Av Sanna - 12 januari 2012 21:45

Till kvällsmat idag har jag ätit cous-cous. Istället för att bara äta mackor, så kan man laga det. Det ända man behöver göra är att koka upp vatten och sedan häller man i cous-cous och låter det svälla. Man kan hälla i lite olivolja också. Till det kan man ha kalkon eller skinka, sådan man har på mackan, och ärtor kan man koka. Sedan kan man ha keso eller nötter till också, men det hade vi inte hemma. 


 


 

Av Sanna - 12 januari 2012 18:20

Jag har nu fått in en till kommentar om vad jag ska skriva om. Här har ni dem:










Ja, jag tycker fortfarande att fler hade kunnat ta sig tid att kommentera.  Men det är väl för jobbigt. 


Jag hade tänkt att lägga upp min och Julias låt som vi har gjort i skolan. Men först måste jag "göra om" musikfilen till en videofil, och det gick tydligen inte på denna datorn. Så vänta med spänning på det här. 


Sedan ska jag också lägga upp en bild från varje månad i 2011, det är ju alltid roligt.


Idag så hade jag musik på Presten istället för TC. Man fick byta till musik ifall man ville vara med på ett uppträde i maj, och det ville ju jag! ^^


Jag har precis varit i stallet, och jag hade stora, slöa Karro. :P


Och så ska vi ju ha lite bilder med. Jag har hämtat tio stycken gröna bilder från weheartit, valde grönt just för att det är en vårfärg.


                   



     

Av Sanna - 11 januari 2012 20:59

Hejsvej! Jag tycker att ni var väldigt dåliga på att kommentera det förra inlägget. Det var en person som gjorde det, och det våt min kära mor. Jag vet ju att det betydligt många fler som följer bloggen, så kommentera nu! Sveriges mästerkock har precis slutat och Biggest loser Sverige har precis börjat och det är otroligt vad feta de är! :P Ses imon och då blir det en finare uppdatering från datorn istället.

Av Sanna - 10 januari 2012 21:17

Tjena! Just nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva om, det blir alltid så svårt när skolan har kommit igång att komma på vad man ska skriva om. Men jag tänkte, att det skulle vara väldigt roligt om ni kommenterade detta inlägget och skrev vad ni tycker är roligt att läsa om, eller om det är bildförslag eller vad det nu är.



Förresten idag har jag varit på gitarr för första gången, det gick bra. Och igår beställde jag mitt skal, det var ju slut vid jul men nu har alla kommit in igen. Så här ser det ut:


   


   

MENY

bloglovin

Kategorier

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>
Follow me on Spotify

Senaste inläggen

Arkiv

Favvobloggar

Inspiration

                        






Skapa flashcards