zannnna

Alla inlägg under januari 2012

Av Sanna - 21 januari 2012 11:15

Snart framme i Eslöv. Vi ska äta när vi kommer fram och sedan ska vi bada.

-

Av Sanna - 20 januari 2012 21:47

Hej... Just nu är jag ganska förbannad. Jag håller på och lär mig fotoredigeringsprogrammet Gimp som jag har laddat ner i min skoldator. De tre bilderna jag har gjort skulle jag ladda upp här på bloggen. Vi har mobilt bredband hos pappa, så jag skulle flytta över den till skoldatorn från vår "vanliga", men så funkar det självklart inte. Så håller vi på och krabbar med det, ingenting funkar... Så jag har verken internet i skoldatorn hos pappa (vilket jag inte har haft innan heller) eller någon bild att ladda upp. Så jag går in i picnik.com och gör en bild som det står ARG på bara för att jag ska ha någon bild, vilket jag tycker är väldigt tråkigt nu när jag har lärt mig hur man kan göra mycket finare bilder. Och en sak till, Sofie tog lite bilder på mig som jag hade sett fram emot att redigera, vilket jag inte kunde göra heller.


 


 

Av Sanna - 20 januari 2012 08:00




   

Av Sanna - 19 januari 2012 20:54

Hejsvej! Nu har jag sådan där fantasibrist igen! Så jag gjorde en bild i picnik, som visar min dag. 


 


Men jag kan ju faktiskt berätta vad vi gjorde på ridningen idag. Jo, vi övade på bakdelsvändningar. Och för er som inte vet vad det är så visar bilden nedan det. Man ska flytta hästens framdel runt bakdelen.




Framdelsvänding är tvärt om, man ska flytta bakdelen runt framdelen.




 

Av Sanna - 18 januari 2012 20:14

Hejsan! Kände att jag skulle blogga en gång till nu, eftersom jag inte skrev så mycket innan. 

Det blev pannkakor till kvällsmat, gillar inte sylt och grädde. Brukar ha glass på dem, för är inte heller så förtjust i att ha bara socker på.


 


 

Av Sanna - 18 januari 2012 18:46

Idag har jag och Julia redovisat vår rapplåt på musiken. Och här har ni den:



För övrigt idag har jag inte gjort så mkt. Tiden har bara gått. Jag har räknat lite matte. 

Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska blogga om... Imon är det musik på Presten igen iaf. Det ska bli kul. 


  

Av Sanna - 17 januari 2012 21:13

Jag har ju faktiskt sagt att jag ska lägga upp en bild för varje månad under 2011, och det kommer nu. Detta är bilder från pappas dator, kanske gör en likadan grej fast med bilder från mammas dator.


Januari. Träning med friidrotten, stannade och åt på McDonalds och fick piratmålning.



 

Februari. Jag och Hanna gör bildspel om klass 6b.



 

Mars. Bild på våra converse.



 

April. Hästar på någon gård vi var på.



 

Maj. Träningsläger i Blekinge.



 

Juni. Skolavslutning.



 

Juli. Bild från studsmattan i Bommerstorp.



 

Augusti. Spelar kort på friidrottstävling.



 

September. Bild vid spegeln.



 

Oktober. Jag spelar gitarr i morgonrock på eftermiddagen. :P



 

November. Lussekatt som är en katt.



 

December. Klär julgranen.



    

Av Sanna - 16 januari 2012 22:10

Dag i punktform:


1. Skola

2. Hem, äta m.m

3. Hämta gitarr hos mamma

4. Läsa biologi

5. Byta om till träningskläder

6. Öva gitarrläxa

7. Träna

8. Äta m.m


384410_327908987241470_278030472229322_1077491_2077684850_n_large


Tumblr_lxvcio7upz1r6mwhho1_500_large

Bildkälla: http://weheartit.com/


 

MENY

bloglovin

Kategorier

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>
Follow me on Spotify

Senaste inläggen

Arkiv

Favvobloggar

Inspiration

                        






Ovido - Quiz & Flashcards