zannnna

Alla inlägg under januari 2012

Av Sanna - 26 januari 2012 20:45

 





Av Sanna - 26 januari 2012 14:46

Det snöar, konstigt tkr jag... Nu ska jag äta sedan bär det av till stallet. Bloggar ikväll, ses!

Av Sanna - 25 januari 2012 19:11

Hejsan! Herregud alltså! Jag ska ändra design och header för att jag har lärt mig massa nya saker, innan visste jag ungefär hur jag ville att den skulle se ut. Men nu hittade jag en blogg, hon hade en gimpskola så nu kan jag mkt mer och vet inte alls vad jag ska göra. Finns så mycket man kan göra! Här är en länk till bloggen: http://hofh.myshowroom.se/  sedan klickar du bara på "Gimpskolan", som ligger under kategorier. 


Ja, nu vet ni vad jag har hållt på med hela eftermiddagen. Nu gäller det bara att bestämma sig hur headern ska se ut! Så håll ögonen öppna!! 


   

Av Sanna - 24 januari 2012 20:03

Nu kommer fler av vinterbilderna som är tagna igår. Sofie har tagit de på mig, och jag har redigerat dem. Resten av bilderna har jag tagit, men de är inte redigerade.


                 


 

Av Sanna - 23 januari 2012 22:22

Tre av alla de bilder jag tog idag, kommer massa mer imorgon! God natt!


       

Av Sanna - 23 januari 2012 17:05

Hej! Idag har jag och Sofie varit ute i snön och tagit bilder. Jag fattar inte riktigt var all snö kom ifrån, först var det ingen snö alls, sen bara kom den nu i helgen. Det är mysigt när det knarrar under skorna. Så antingen imon elr på onsdag får ni snöbilder. Nu ska jag öva glosor och sedan träna, får se om det blir ngt inlägg från datorn.

Av Sanna - 22 januari 2012 22:48

Hej! Jag tkr personligen att min blogg har varit lite tråkig de senaste dagarna. Det har varit mobilinlägg och jag har inte haft några roliga bilder elr ngt speciellt att skriva om. Men det jag skulle komma till är att det kommer bli bättre i mitten på denna veckan som kommer. Jag har nämligen tänkt ut lite saker, hi. Så fortsätt kolla så ses vi imon, förmodligen i ett mobilinlägg då med men det får vi se! God natt.

Av Sanna - 22 januari 2012 11:51

Som jag skrev från mobilen i går så är vi i Eslöv. Det är för kusinerna bor där, Sofia fyllde år förra helgen. Vi badade inte igår på deras nya äventyrsbad för det var stängt, det var någon tävling där. 

Här är lite bilder:

 

Sofia kör Kinect.


   

André


 

Sofie spelar GuitarHero.  


 

Hector.


 

Oj...


       

MENY

bloglovin

Kategorier

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>
Follow me on Spotify

Senaste inläggen

Arkiv

Favvobloggar

Inspiration

                        






Ovido - Quiz & Flashcards