zannnna

Alla inlägg under december 2011

Av Sanna - 11 december 2011 14:18

 

Ytterdörr

 

Garderob i hallen

 

Tvättstuga

 

Kök

 

Köksbord  

Byrå, vid köket

 

Soffa

 

Tv

 

Sofies hylla, mer bilder på hennes rum hittar du på: http://zofiie.bloggplatsen.se/ 

(När hon har publiserat det inlägget förstås.)


 

Mamma & Magnus rum

  

Mitt skrivbord

 

Dörr & hylla

 

Säng

Fönster

 

Garderob

 

Stora toan

     

Lilla toan

      

Idag är det tredje advent!


// P A N N A N ! : D

Av Sanna - 9 december 2011 22:33

Ni får hoppas på bildbomb imon kväll! 

Idag har alla mina och Sofies grejer kommit ner + lite till. Så imon när de fortsätter med de andra grejerna, så gäller det för oss två att packa upp och ställa allt på plats.



A M A N D A   F O N D E L L  måste vinna Idol!


// P A N N A N ! : )

OMG

Av Sanna - 9 december 2011 15:37

Tjenare, snabbt inlägg! Alldeles strax kommer morfar med släpet så då blire flytta för hela slanten!

442512954_large




// P A N N A N ! : D

Av Sanna - 8 december 2011 20:45

 

Har varit i stallet idag och fick Amigo. Det är inte han på bilden, det är Zeb, fast han är inte kvar i stallet. 

Det gick kalasbra med Amigo, vi övade på "övergångar" kan man säga. T.ex från skritt till galopp, galopp till halt, halt till trav o.s.v. 


 

Det är typ en sådan här mössa jag vill ha, men jag vet inte var man kan hitta den!


// P A N N A N ! : )

Av Sanna - 7 december 2011 16:05

       


Vi får en vit jul trots allt! :) 

(Ganska bra mobilkamera ändå.)


// P A N N A N ! : )  

Av Sanna - 7 december 2011 15:54


Förresten mobilen hade också damp igår, eftersom inte hela inlägget kom in på bloggen! :S


Jag skulle berätta om paketinslagningen, tja... Vi slog in massa paket med några tanter... Okej, inte riktigt... Vi fick lära oss massa coola vikningar av en 25-årning, men det var bara vi och några tanter som kom dit. Men det var lärorikt och tanterna blev helförtjusta i mitt paket, de skrek rakt ut när de såg det!


Idag är det slutbesiktning på huset, så ikväll är det vårt, och på lördag flyttar vi! :D



/ P A N N A N ! : D 

Av Sanna - 6 december 2011 21:30

Hej!När jag skulle blogga innan från datorn så fick den damp och internet funkade inte. Nu när jag skulle blogga från mobilen så höll den med på å få d

Oj

Av Sanna - 5 december 2011 21:18



Berättar om paketinslagningen och snön imon ;)

MENY

bloglovin

Kategorier

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>
Follow me on Spotify

Senaste inläggen

Arkiv

Favvobloggar

Inspiration

                        






Skapa flashcards