zannnna

Direktlänk till inlägg 21 december 2011

Filmer

Av Sanna - 21 december 2011 19:55

Hej, idag var det sista dagen i skolan! Men innan jag berättar om det så ska jag visa er alla de filmer vi såg på igår!


"Rio" såg vi på So:n.

"Trassel" såg vi när vi hade "klassmys".


Och så såg vi klart på denna filmen som vi hade börjat att se på, på Svenskan i fredags.

'


Plus att vi såg några avsnitt av ett program om spanien, på Spanskan.

Ganska mycket filmtittande på en dag.


Men idag så hade vi ju julavslutning. Föst var vi i musiksalen och lyssnade på tal och musik. Sedan kort rast, och efter det så gick arbetslaget till gympasalen (två sjuor, en åtta, två nior). Vi hade en tävling, 7 st från varje klass deltog. Från vår klass var det Linnéa, jag, Herman, Elias, Simon, Noah och Tim. Vi vann! Snopet va? ;P Fast det vi vann var bara ett presentkort i caféterian. Sedan dansade vi runt granen.

Efter det gick vi till klassrummet och åt juleskum och lyssnade på julmusik. Sen slutade vi ungefär kvart över tio.


När vi slutade så cyklade jag, Hanna och Stina först hem till mig och hämtade pengar, sedan till Hanna och sen till Stina. Och efter det cyklade vi ner till stan och fixade ärenden. Sedan cyklade var och en hem till sig och åt lunch, och sen möttes vi hos Stina. Hos Stina så gjorde vi inte så mkt, mest pratade... och pratade!


Blev ganska lång text, men det är ju vissa som tkr att jag ska skriva lite mer!


// P A N N A N ! : )

 
 
Sofia

Sofia

22 december 2011 08:08

Många tecknade filmar där jah! Vi slutar idag! :/

http://sofiaahsberg.blogg.se

Sanna

23 december 2011 23:07

aa hihi :)

 
Ingen bild

AnnaCecilia

22 december 2011 10:55

Va mycke kul ni gjorde sista dan i skolan! :)

Sanna

23 december 2011 23:08

aa :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 21 juni 2012 17:40


   

Av Sanna - 5 maj 2012 12:20


   

Av Sanna - 4 maj 2012 19:34


  Nu är jag tillbaka igen, detta är vad som följde med mig hem!     ...

Av Sanna - 4 maj 2012 16:33

Är i Växjö med Hanna och Elin, vi höres sen! /Sanna :)

Av Sanna - 3 maj 2012 19:30


Hejsvej! Var och red innan. Amigo, sista gången nu. Vi hoppade, det gick hur bra som helst. Men när vi skrittade av, när jag var på väg förbi porten, så var det någon som öppnade den och Amigo kastade sig skräckslaget åt sidan, och jag flög av för fö...

MENY

bloglovin

Kategorier

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>
Follow me on Spotify

Senaste inläggen

Arkiv

Favvobloggar

Inspiration

                        






Ovido - Quiz & Flashcards