zannnna

Alla inlägg under juni 2011

Av Sanna - 6 juni 2011 20:04

Original

 

Brunett med grå ögon

 

Rödhårig med gröna ögon

 

Svart hår och bruna ögon

 

Blondin med blå ögon.

Jämför med originalbilden, så ser du att det inte är samma.

  


Av Sanna - 5 juni 2011 19:42

Idag åkte vi ca 20 över nio till Alvesta. Ester åkte med oss.

På Virdavallen ordnades idag Virdaspelen. Det gick bra för alla och så.

Min gren var sist, 600m. Då det var som varmast, men det gick bra ändå, tycker jag iaf. 6:a blev jag.

När vi kom hem så la jag mig i trädgården och vilade...Eller solade! Haha! Lite brun hoppas jag att jag blev. Sedan tog jag en svalkande dusch.


   


Av Sanna - 5 juni 2011 19:07

Igår var vi på kalas på kvällen. Det var pappas gamla kompis Jan, fast han kallas för Elias, och hans syster som fyllde år.

I början var det väldigt drygt, vi kände typ ingen. Vi åt någon slags buffé men jag pillade ut kycklingen och sedan fick vi rabarberpaj. 

Sedan lite senare på kvällen så spelade vi kubb och det var roligt.


Denna bilden sparade jag tills jag inte hade någon bild att lägga ut, det har jag inte nu.

 

See you!

Av Sanna - 4 juni 2011 15:10

Ungefär klockan elva så stack jag och syrran ut och sprang. Det var väldigt varmt.

När vi kom tillbaka hem igen så kastade hon sig in i duschen, jag fick vänta! Svettdropparna glittrade i ansiktet på mig och jag var alldeles klibbig.

När det var min tur att duscha så tog jag verkligen en kall dusch. Men det var skönt, jag njöt!


 

Ses!

Nu ska jag på kalas snart!

Av Sanna - 3 juni 2011 22:05

Jag gick upp 07.35 idag för att sedan klockan 08.45 cykla ner på stan me syrran och möta Hanna utanför Månen. De sände radio där bara för att det var gratis frukost. Mattias som tog hand om oss på praon hade skickat ett mail till mamma och skrev att vi kunde komma till Tobias som satt i Månen idag. Han intervjuade oss lite och sedan klockan tio, när det var slut (han hade hållt på sen sju!) så gick vi på stan.


Efter det cyklade ja och Hanna hem till henne och stekte i trädgården efter att ha ätit ett litet mål mat. Sen cyklade jag hem ungefär tjugo över ett.


På eftermiddagen/kvällen var vi i Mjälen, det var väldigt skönt!

Jag hade min nya bikini på mig, den som jag köpte igår.


Kvällen gick snabbt som attan.

Tyvärr kan jag inte ladda upp en bild nu bara för att datan dampar sig! Typiskt!


Vi ses!

Av Sanna - 2 juni 2011 20:53

Hejhej!

Igår så bloggade jag ju inte, men då var jag i stallet. Jag red Hedda och vi hoppade terräng ute i Ekebacken, det var väldigt roligt, solen lyste och gräset vajade i vårvinden.


Bilden är ganska gammal, men jag redigerade den idag.

 

Idag har vi varit på rean på Intersport. Jag fick en ny bikini. Svart och vit-randig överdel och svart underdel. Vi fortsatte med att panta burkar på Citygross, fick ihop 24kr.


Sedan sprang jag intervaller runt kvarteret, och när jag kände mig nöjd med det så fortsatte jag med att göra lite övningar på gräsmattan. Det var perfekt väder ute, klockan var ungefär halv sex, lite mer kanske. Funkade bra med bara t-shirt och kortbyxor.


Sedan åt vi hemgjord pizza till kvällsmat, det var väldigt gott.


Ses!

MENY

bloglovin

Kategorier

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>
Follow me on Spotify

Senaste inläggen

Arkiv

Favvobloggar

Inspiration

                        






Ovido - Quiz & Flashcards