zannnna

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Sanna - 18 juni 2011 14:45

När jag, Sofie och Sofia hade varit ute och sprungit så tog jag lite bilder:

                     

Vill bara säga en en lite rolig sak. I torsdags när jag, Sofie å Fia var på Hemköp så "tryckte" vi ut smurfar ur automaten.


Igår kväll så var vi med på Sofies klassfest vid finnstugan och grillade, familj och syskon skulle följa med. När vi var "klara" där så körde vi hem till farmor och farfar å hade det lite mysigt med glass å jordgubbar och tv. Sofie sov över i finnstugan.


Idag åkte Sofia hem :(

Synd!

Vi hann inte med så mycket idag, de åkte typ vid elva.


Ses!!

Av Sanna - 18 juni 2011 14:23

Hej! Har inte hunnit blogga på två dar nu! Har haft fullt upp med kusinen och det har varit väldigt roligt.

Aja, vi börjar med i torsdags, då var det skolavslutning. Jag har alltså sommarlov!!!! Fast det känns inte så, men jag vänjer mig, det är alltid så i början.

För en gångs skull var det sol på skolavslutningen, skönt.

Allt gick bra, med talet och sången å så.

Det var inte så sorgligt som jag trodde det skulle bli. Ingen grät någonting, men..Det är ändå sorgligt att splittras!! Jag vill bara säga till Emma som ska byta skola att jag kommer sakna dig!


Bilder:

  

Klänning från H&M

Kofta från Lindex

Skärp från VeroModa

Armband från en färja ;P

Vita tajts från..?


  

Skor från Skokanonen


  


Va med kusin sedan på eftermiddagen.

MENY

bloglovin

Kategorier

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>
Follow me on Spotify

Senaste inläggen

Arkiv

Favvobloggar

Inspiration

                        






Ovido - Quiz & Flashcards