zannnna

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Sanna - 31 maj 2011 21:04

Ja, idag har jag inte gjort så värst mycket. Det är slut på allt som jag ska göra, alla aktiviteter alltså. Eller inte, för i helgen ska jag på kalas och tävla. Sedan nästa torsdag är det student och på helgen tävling. Efter det är det nog slut på allt, för veckan efter det är det skolavslutning på torsdagen! Fast huset kommer på den onsdagen också, det ska bli spännande!


Idag fick vi ett arbetsschema i skolan, om vad vi ska bli färdiga med fram till sommarlovet. Det är bra med arbetsschema tycker jag. Det är bra att kunna välja lite själv och kunna jobba lite självständigt. Sen när man blir färdig så får man välja på extrauppgifter, i vanliga fall så får man bara jobba vidare.


På eftermiddagen var det friidrott, vi började en timme tidigare idag, och slutade en timme tidigare. Det var skönt för då hann man med att fixa lite fler grejer när man kom hem. På friidrotten sprang jag och Hampus intervaller, det var jobbigt för det är så varmt.


Idag har jag ingen bild att lägga ut.

Förresten jag var med Hanna igår, det glömde jag ju att skriva. Det var roligt.


Ses!

MENY

bloglovin

Kategorier

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>
Follow me on Spotify

Senaste inläggen

Arkiv

Favvobloggar

Inspiration

                        






Skapa flashcards