zannnna

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Sanna - 27 maj 2011 16:43

Nu ska jag fortsätta berätta lite om klassresan. Förresten läs gärna det jag skrev precis nyss, ifall du har missat det. 

Alla var fulla av myggbett när vi vaknade! Jag har skrivit upp hur många jag har, men jag har inte den lappen här. Det var i alla fall 98 st sammanlagt. Du ska få veta hur många jag hade på olika kroppsdelar sen!  

Vi delade upp oss i två grupper. Vi började med att titta på massa olika får och lamm på en bondgård. Sen fikade vi och sen fick vi paddla kanot. Det var skitkul! Vi satt tre stycken i en och körde lite lekar och sånt, alltså när vi satt i kanoterna. Det var kul!

Sen var det dags för lunch och sen hemfärd. När jag kom hem var jag skittrött! Ingen hade typ somnat. Hela klassen sov i samma indiantält i en ring runt en brasa, fast det var ingen brasa tänd, så det var ju ingen brasa, fast till för en brasa...

Jag hade öronproppar, somnade inte ändå. Klockan fyra så gick alla upp på toa typ och sen somnade jag.


Jag kommer att ladda upp bilder från klassresan sen.


Av Sanna - 27 maj 2011 16:21

Igår hann jag inte blogga för det var en ganska stressig dag.

Direkt klockan 14.20, när skolan slutade, så gick ja, mamma och Karin (lärare) till rektorn för jag är inte nöjd med den klassen jag ska gå i,  i sjuan. Han ska försöka lösa det. Där var vi färdiga ca klockan 15.05. 

Sen cyklade jag och mamma till pappa (han var inte hemma). Jag hämtade bara idrottskläder till Kalvinknatet.

Jag kom hem ungefär klockan 15.45 och då var det bara att byta om och äta så fort som möjligt. Jag skulle vara på Kalvin kvart över. Jag cyklade vid tio över och kom fram vid tjugo över. 

Sen övade vi på uppvärmningen. Det var därför jag kom dit, för att uppvärma de små. Det var jag, Linnea Alm, Ester och min kusin Sofia som kommer från Skåne. Hon praoar hos farmor och farfar som hembiträde och är därför här!!

Körde uppvärmningar gjorde vi typ till klockan åtta! Alltså var vi där i ungefär 4 timmar! Det var riktigt jobbigt. Sen fick vi gratis korv och festis. 

Efter det cyklade jag hem och då åt jag lite kvällsmat, duschade och packade. Sedan var det direkt läggdags.


 

MENY

bloglovin

Kategorier

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>
Follow me on Spotify

Senaste inläggen

Arkiv

Favvobloggar

Inspiration

                        






Skapa flashcards