zannnna

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Sanna - 25 maj 2011 21:17

Som sagt var vi på klassresa mån-tis (skrev ju det i förra inlägget).

Spökrundan var så läskig så jag höll på och dö! Jag och Hanna skrek hela tiden! Klockan var typ tolv så det var ju mörkt ute. Vi följde brinnande maschaller och skulle hitta bokstäver. Det blev ju inte mindre läskigt för att de hade berättat spökhistorier vid lägerelden innan. Vi gick i grupper som innehöll fem "barn" och en elr två ledare. Så var det massa utklädda, läskiga, hämska människor gömda överallt. Det kom fram en man med blodigt ansikte, svart kappa och en yxa till oss. Han gick och pratade som en fullegubbe tycker jag. Jag och Hanna sprang skrikande ifrån honom och sedan kom de andra i gruppen också. Ja, det var massa med läskiga människor gömda längs vägen, jag kan ju inte räkna upp alla. En vitklädd med en lyckta jämte sig satt i en jordkällare, de hade tänkt att vi skulle gå in där. Jag och Hanna stannade absolut utanför!

Sen kom vi tillbaka till indiantältet i alla fall, där vi skulle sova. Vi fick lysa oss fram med ficklampor (det fick vi inte på spökrundan). Vi hade inget handfat så det gick inte att borsta tänderna, några gjorde det ändå, utan vatten. Vi hade bäddat sen innan med sovsäckar, liggunderlag och kudde (såklart). Så det var bara att krypa ner. 

Ja, fortsättning följer... Vad väntade oss nästa dag förutom myggbett?


Ps. Lägger antagligen ut bilder på fredag. Ds.

MENY

bloglovin

Kategorier

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>
Follow me on Spotify

Senaste inläggen

Arkiv

Favvobloggar

Inspiration

                        






Skapa flashcards