zannnna

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Sanna - 16 maj 2011 21:21

Nu har vi haft en show, eller en avskedsföreställning för föreldrarna med klassen. Den jag har skrivit om någon gång innan. Temat var England så några började med att visa upp en PowerPoint om England. Sen hade vi te-provning. Jag var en av dem som satt ihopträngda i soffan, varmt! Pusst! Och ännu varmare på scenen sen! Jag och Hanna visade också upp ett bildspel med olika kort från vår klass, det blev lite sorgligt.

Sen i aulan så visade först  jag, Ester, Ebba, Fanny, Emma, Hanna, Ella och Lisa upp vår dans till "Barbie girl"! Sen Visade jag, Elin, Monika, Stina och Ester upp en pjäs på engelska som heter: We love muchrooms. Sen var det dags för "bandet" som består av:

Trummor: Monika

Trianglar: Adam, August

Gitarr: Irma, Igor, Filip, Felix

Bas: Jere, Stina

Keyboard: Sara

Sångare: Jag


Vi splade först "Rock around the clock" och sen "YMCA", på sista låten så var det några som gjorde lite rörelser också.


 

Ses!  

MENY

bloglovin

Kategorier

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>
Follow me on Spotify

Senaste inläggen

Arkiv

Favvobloggar

Inspiration

                        






Skapa flashcards