zannnna

Alla inlägg den 2 maj 2011

Ps

Av Sanna - 2 maj 2011 20:56

Ps. Skolan började idag, det var trögt! Ds.

Av Sanna - 2 maj 2011 20:08

Hej!

Någon mer än jag som längtar till sommarlovet!!   

Fast det ska hända mycket nu i maj. Både träningsläger och tävlingar i friidrott. Det är säkert tävlingar i ridningen oxå.

Jag och kompis ska praoa på radio och vi ska ha klassresa till Ryssby och sova över där en natt i tält.

I juni är det Lag-UDM, sen när skolan har slutat är det ridläger. Längtar som in i bomben! Huset kommer oxå i juni och det är midsommar, ska då till stugan. Trevligt!

Just nu webbar jag med min kusin, också trevligt!

Det blir ingen fortsättning på berättelsen idag, men kanske imon...elr inte! Haha!


Idag har det varit pluggfika, en till trevlig sak. Men typ alla ska sluta nu tills nästa gång, det var tråkigt. Vi är typ bara fya kvar.

För er som undrar vad pluggfika är, så pluggar vi och fikar. Elr rättare sagt FIKAR och pluggar.

Idag har det plötsligt blivit kallt, hoppas inte det håller i sig till träningslägret.


Men puss och kram för denna gången!!


MENY

bloglovin

Kategorier

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>
Follow me on Spotify

Senaste inläggen

Arkiv

Favvobloggar

Inspiration

                        






Ovido - Quiz & Flashcards